Monday, April 23, 2007

Yeees, take care, bye bye then.


Som vi sa i russland hvor dette bildet ble tatt:
" Det er bedre med ti tomme flasker i søpla, enn en svær en i rumpa!" - sitert alle andre enn Mads! ;p
"Harry, good old buddy, old friend, old pal" sa Jim Carrey i filmen "Dum og Dummere"! Det er lenge siden jeg så en film og lo like mye som jeg gjorde første gang jeg så D&D! Hærlig komedie om to kompiser som reiser til Aspen, et skiparadis for rikfolk i USA. Det byr litt på problemer når de tror at Aspen er et feriested på solkysten i California.

Uansett, det var jo ikke dette jeg skulle skrive om. Sitter på siden av min bror, derfor jeg kom til å tenke på denne filmen.

Nå er faktisk russetida godt igang. Vi fester, vi herjer og vi hoier. Hærlig! Om en drøy uke er det Landstreff i Kongeparken. Det kan bli show!
Sammen med den flotte gjengen i bilen min: Bjørnar, Stian, Jostein, Fredrik, Nils, Andreas og Mads kjører vi forhåpentligvis innover på torsdagen, og hjem igjen på søndagen.
Forventer noen syke lys-show fra oslorussen, og gjerne god flyt av alkohol og russ fra alle kanter av landet!

Det jeg imidlertid synes er drøyt, er hvordan billettprisene har skutt i været de siste ukene. Jeg fikk "takk og lov" kjøpt Bård Kastis billett for rett over utsalgspris! ÆRE VÆRE DEG BÅRD!
Ser bl.a. at billettene går for mellom 2-4000 kroner på Finn.no.
Så mye hadde jeg ikke fått for det høyre benet mitt en gang!

Burde såkalt "svartebørsensalg" kriminaliseres?

Jeg har blandede følelser angående dette temaet, men det er klart faktorene er variable. Det jeg imidlertid ikke liker, er de såkalte haiene. Frem med rifla!

Ha en fortsatt fin morgen/formiddag/dag/ettermiddag/kveld/natt.

Adjø!

No comments: