Sunday, April 1, 2007

"ferie" sa de...

Kom til å tenke på hvor mange ganger jeg har vært på fjellet denne vinteren, og konkluderer med at jeg ikke har vært i nærheten av et skitrekk. Har heller ikke fått på meg langrennskiene, så jeg aner tragedie på ski-fronten for vinteren 06-07. Kan ikke gjøre stort mer enn å grine litt på senga og se fremover mot sommeren.

Men, fra ditt - til datt. Nå har jeg gjort det. Jeg har opprettet min helt egen blogg, og tviler sterkt på at noen vil finne den interessant. Samma faen sa gutten og slang med døra.
Synes uansett det er stas med mitt eget lille roterom hvor jeg kan skrive om alt dritet som skjer, og om alle røvertoktene jeg har i min egen fantasi!

Gjør som jeg sier nå: sett deg ned, trekk pusten dypt et par tre ganger, og tenk på noen du er glad i! Så skal du se dagen blir så kjekk og grei atte!

President Stian - over og ut.

1 comment:

Siri W.P said...

Gøy med blogg da:)
Og jeg sier "tikk", så nå får du værsegod lage en ny blogspot med bloggtikken facts!