Monday, April 16, 2007

brukerens navn og alzheimer + passord.

Av og til - AV OG TIL kan man begynner å lure på om det er noe galt med seg selv. Det kan virke som oksygen er det eneste man har mellom ørene, og ikke helt skjønne hvorfor - eller hva.
Jeg har den siste uken hatt den følelsen:
Etter jeg skrev første posten min, så måtte jeg glemme passord, og hvilken mail-adresse jeg hadde til bloggen min. Resultatet ble det at jeg ikke hadde kjangs til å skrive mer. Nå har jeg på en mirakuløs måte greid å åpne kontoen min, etter flere mail frem- og tilbake til den såkalte "supporten".
"Easy solution" my hairy ass!

Anyways: den siste uken har gått med til å leve livet i Ålborg, sitte på rektors kontor, og farte rundt som en galning. Er sliten i kroppen, og i hodet. For øyeblikket er mitt største problem å finne ut hvordan jeg skal få lagt inn bildene jeg har på mobilen min, på datamaskinen. Mener jeg har en blåtann nøkkel en plass!

La meg hvertfall presisere en ting: ALDRI sov på hytte med Hans, Trygve og Ken. ALDRI!

No comments: